ღღبهترین خواننده هاღღ

ღღبهترین خواننده هاღღ
 
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین موسیقی سلطان پاپ و آدرس arash121.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Got to be there
بايد آنجا باشم

Got to be there,
بايد اونجا باشم

got to be there In the morning
بايد صبح اونجا باشم

When she says hello to the world
وقتي که اون به دنيا سلام ميکنه

Got to be there, got to be there
بايد اونجا باشم .بايد اونجا باشم

Bring her good times
تا براش لحظات خوبي رو فراهم کنم

And show her that she’s my girl
و بهش نشون بدم که اون معشوقه منه

Oh what a feeling there’ll be
اوه چه حسي خواهد داشت

The moment I know she loves me
لحظه اي که بفهمم اون عاشقمه

‘Cause when I look in her eyes I realize
چون وقتي تو چشماش نگاه ميکنم ميفهمم

I need her sharing her world beside me
من بهش نياز دارم که دنياشو با من تقسيم کنه

So I’ve got to be there
بنابراين من بايد اونجا باشم

Got to be there in the morning
بايد صبح اونجا باشم

And welcome her into my world
و بهش بگم که به دنياي من خوش اومدي

And show her that she is my girl
و بهش نشون بدم که اون معشوقه منه

When she says, “Hello world!”
وقتي اون ميگه سلام دنيا

I need her sharing the world beside me
من بهش نياز دارم تا دنياشو با من تقسيم کنه

That’s why I’ve got to be there
براي همين من بايد اونجا باشم

Got to be there where love begins
بايد اون جايي باشم که عشق شروع شد

And that’s everywhere she goes
و اون هرجاييه که اون ميره

I’ve got to be there so she knows
بايد اونجا باشم و اون ميدونه که

That when she’s with me, she’s home
وقتي با منه در ارامشه

Got to be there
بايد آنجا باشم

Got to be there
بايد آنجا باشم
 



نظرات شما عزیزان:

قربونتون
ساعت23:03---16 مهر 1391
قربونتون
پاسخ:شما؟


ساعت13:41---3 شهريور 1391
سلام ممنون وبلاگتون خیلی خوب بود




پاسخ:خواهش میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ] [ 1:8 ] [ ღღبماندღღ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

سلام من این وبلاگ خودم آماده کردم و همه چیز گذاشتم ومطلب های مفید گذاشتم لطفا کپی نکنید! برای کپی کردن و باید منبع را ذکر کنید تشکر:بماند
Blog Custom
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 155
بازدید کل : 1449
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

کد قفل راست کلیک

مایکل جکسون(سلطان پاپ)،عكس،کلیپ،آهنگ